Minneapolis, 5 mei

6 mei 2018 - Minneapolis, Minnesota, Verenigde Staten

5 mei 2018: "Cinco de mayonaise"

5 mei
Minstens twee plannen vandaag. In de middag naar "Glass of Beer-Brewery Tour
Event Series #6"   bij de 56 brouwerij en nadat we Claire opgehaald hebben met de auto naar "Kentuckuy derby Mexicaanse independent Day (cinco de mayo) bbq" van een collega van Claire en zijn  partner.
Maar voordat het zover was zijn Monique en ik weer even op de fiets gestapt om richting het event wat caches te zoeken en na het vinden te loggen.  Bij de eerste,  waar we voor de tweede keer waren, helaas weer niente nada noppes niets dus. Wel wat foto's gemaakt zodat we later op de dag het aan locals kunnen vragen. De fietstocht was weer verrassend mooi en goed te doen. Mooie omgeving zowel de bewoonde buurt als bij de rivier.
Na 16 caches verder komen we aan bij de brouwerij alwaar een tent de ingang verraadde. Veel miuziek hoorbaar. Even later ontmoetten wij nieuwe oude bekenden. Geocachers die een week geleden bij ons op het event waren. We werden heel hartelijk begroet.. Weer wat bij gekletst en natuurlijk de foto's  laten zien van de cache die wij niet konden vinden. Ai ai, hij wijst een vlekje en na uitvergroten van de foto blijkt de kleine rakker er toch te zitten waar wij vermoedden..
Een volgende keer hebbes dus.
Na het event bezocht te hebben naar Claire toe om haar op te halen en niet alleen de fiets om te  ruilen voor een auto, maar ook onze doorweekte kledij door de hitte en lichaamswater.
Op naar de bbq. File. Dit weekend zijn er vele wegen afgesloten voor onderhoud, maar met geduld en onze eigen tomtom waren we nog op tijd om de paardenrace mee te maken. Ook hier werden we weer warm onthaald en begroet. Iedereen belangstellend.
Na de paardenrace stond overheerlijk eten klaar. Links Mexicaans eten en rechts Southern food. Ik heb vanalles geproefd en gesmuld. Tevens leuk om de vele zeer aardige collega's van Claire te ontmoeten. Zo belangstellend en ook vol met tips dat we ook kunnen gaan zien.
Na dit samenzijn nog even met de auto naar de supermarkt om genoeg in te slaan.
Morgen naar..... ssst niet zo hard....... Stillwater.
Dus... tot morgen..

1. Opa en Oma Segijn:
    6 mei 2018
    Dit was weer een leuke dag dus. Vandaag weer veel plezier. Groetjes Pa en Ma.