Mallorca, dag 10

7 mei 2019

"Van thuis voelen naar thuis zijn."

Vroeg wakker na een goede nachtrust. Het is zover. Het is vandaag toch echt de laatste dag hier op Mallorca.

Inpakken en.... eerst ontbijten. Gezeten aan de keukentafel kwam toch ook weer Antonio, onze host met zijn vrouw Estrella, even buurten.  Nogmaals vragen of het bevallen  was. Na vele complimenten te hebben uitgedeeld was het toch echt tijd om de kamer netjes achter te laten en de koffers te pakken. Tevens wat handbagage apart voor de vlucht en voor de tijd dat wij nog niet echt hoeven te vertrekken.

Vlakbij het v liegveld hebben wij twee fietsen gehuurd tot 13.00u , zodat we de kustlijn kunnen bevrijden van 15 nog niet gevonden caches, althans door ons nog niet gevonden.

Met 21 graden was het heerlijk fietsen over het smalle fietspad langs de kust met haar diepblauwe zee. De golven lieten weten dat de wind aanwezig was. Van cache naar cache genietend fietsen! Mooie afsluiting van deze heerlijke vakantie.

De fietsen werden keurig op tijd weer ingeleverd. Alvast de auto ontdoen van afval, de koffers klaar maken voor de vlucht. Daarna de auto wegbrengen 600 meter verderop. Alles werd in orde bevonden en zo kreeg ik mijn borg weer terug gestort.

Het busje van het autoverhuurbedrijf bracht ons met nog een paar passagiers naar het vliegveld. Daar zagen we dat onze vlucht vertraging had. Ach,. We zitten droog en hebben tablet,  een toneelboekje, onze mobieltjes bij ons, dus zullen wij ons niet vervelen.

Even later werd medegedeeld dat het een uur later zal worden eer wij vertrekken. Tijd voor koffie bij de Mac, vlakbij onze gate. De tijd prima doorgekomen en menig toiletbezoek bracht ons dichter bij het vertrek dat ineens zich aankondigde.  Een half uur eerder dan de laatste melding.

De vlucht verliep met wat turbulentie prima. Het geluid van de gehele reisdurende jankende kind werd een gewenning. Ongeveer na 2 uur en tien minuten zijn wij op Rotterdams/Haags grondgebied geland. De koffers kwamen al snel zodat we direct naar buiten konden en Arnout de hand schudden. Heel fijn dat wij opgehaald konden worden en thuis afgezet.

Wel even wennen dat er niemand was waar tegen wij Ola konden zeggen. Dan maar roepen, zodat zij wellicht ergens in Palma het kunnen horen dat wij veilig en wel thuis zijn!

1. Opa en Oma Segijn:
    7 mei 2019
    Een leuke afsluiting is dit verslag. Een huilend kind in het vliegtuig is niet leuk. Ik geloof niet dat Jaylinn dat heeft gedaan. Op de foto's, genomen in het vliegtuig, zie ik alleen maar een lachende Jaylinn. Te weten dat jullie het leuk hebben gehad is fijn om te horen.