Minneapolis, 7 mei 2018

8 mei 2018 - Cannon Falls, Verenigde Staten

7 mei: "pac man"

Gedrieën ontbijten. Niet thuis maar op z'n Amerikaan,  buiten de deur. In Dinkytown is een heel klein "restaurant"  genaamd Al's breakfast. Een pijpenlade gelegenheid. Gedrieën bij het ontbijt bij Al's     Ontbijt bij Al met Claire

Binnen namen we plaats aan de lange toog op een van de beschikbare krukken. Direct werd gevraagd wat we wilden drinken. Koffie natuurlijk! Dit werd steeds weer aangevuld zodra je kopje leeg leek. Wij bestelden alle drie m iets anders. Claire wafels met aardbeien en sauercreme, Monique wafels met bacon en ik scrumbled egg met toast, cheese, mushroom en galrlic. Geen idee hoe het smaakte bij hen, maar mijn ontbijt was heel smakelijk en een aanrader. Nog lang de smaak van het ontbijt geproefd.
Na deze belevenis is Claire gaan werken en wij na omgekleed te zijn op weggegaan. Het doel van deze dag was het geo-art Pac-man in Cannon Falls, een landbouwgebied voorbij St Paul. Prachtige typisch Amerikaanse boerderijen waten te bewonderen, maar ook schitterende diverse landschappen (akkers, bossen inclusief talloze meertjes) in een sterk heuvelachtige omgeving.
Pacman Geo art  De 69 wherigo's had Monique thuis in Nederland al opgelost en hoefden wij deze alleen nog maar te zoeken op het nu bekende coördinaat. Dit viel gelukkig mee. Vaak waren ze verstopt in de "buis"  van een verkeersbord.
Na deze compleet gevonden Geo-Art nog wat in de omgeving gereden en genoten van al om ons heen op deze zeer warme dag van 80 graden en hoger. (Fahrenheit)
Aan het einde van de dag stond de teller op exact 100 caches. Tsja....
Bij thuiskomst was Claire reeds aan het koken en hebben we een heerlijke (aubergine)  curry gegeten.
Morgen een nieuwe warme dag met in het vooruitzicht een andere trail met tal van opgeloste mysteries. Claire werkt en wij gaan ook ons best doen.....

1. Opa en Oma Segijn:
    8 mei 2018
    Leuk verhaal weer. Wat een ontbijt zeg. Als wij dat hier zouden eten, waren wij helemaal vierkant. Ziet er wel lekker uit vooral die wafels. Wij houden het maar bij een schaaltje yoghurt met cruesley. Prettige dag en groeten aan allemaal.