Minneapolis 3 mei 2018

3 mei 2018 - Minneapolis, Minnesota, Verenigde Staten

Dag 7: "Bloomington met een hoepeltje erom"

3 mei dag 7

Deze zonnige warme donderdag in mei met de fiets op naar de metro om daarmee naar Bloomingron te gaan,  een voorstad van Minneapolis .
Kaartjes kopen en vol spanning afwachten hoe om te gaan met fietsen in de metro. Van te voren ons voorbereid hoe de tweewieler te transporteren.
De juiste deur gekozen en naar binnen gereden. Daarna met wat moeite de fietsen verticaal gezet in de klemmen. De rit ging vlot en de halte voor The Mall of America de fietsen bevrijd en de route gekozen. Onderweg naar ons doel, de caches van de geo-art Two of Hearts, ook nog wat andere caches kunnen vinden. Best lastig verstopt of zeer mooi weggewerkt. Wij hebben ons vermaakt.
Aan het einde van de dag stond de teller op 65 caches. Totaal 45 km gefietst en dat zonder e-bike.  Daarbij , om nog meer waardering te vangen, moet gezegd worden dat alleen Nederland plat is.
Gelukkig hadden we de hele dag de tijd, want Claire ging haar eigen gang met werk en badminton, zodat wij, na de metro teruggenomen te hebben , gefietst zijn naar Dinkytown. Eerst voor de zoveelste keer langs de fietsenmaker om nu de fiets van Monique te repareren.
Daarna wederom heerlijk gegeten bij Annies.
In het donker naar huis en tot rust gekomen. Claire kwam tegen 22.00 u thuis om onze verhalen en wij van haar te horen.
Morgen weer een rustige dag om tegen vijf uur de gehuurde auto op te halen. De omgeving wordt dan weer wat groter om te bezoeken.
Tot morgen.

1. Opa en Oma Segijn:
    4 mei 2018
    Zo te lezen zijn jullie goed bezig. Ik denk ook niet dat jullie zullen aankomen in gewicht. Eerder afvallen. Dus vanaf vandaag gaan jullie de omgeving verkennen per auto. Goed te horen dat jullie het zo naar de zin hebben. Nog veel plezier. Groetjes van pa en ma.