Minneapolis 1 mei 2018

1 mei 2018 - Minneapolis, Minnesota, Verenigde Staten

Dag 5: "meer fietsen "

Claire aan het werk en wij rustig aan het ontbijt, klaar maken voor de fietstocht van de dag.
Het doel is naar een van de meren te fietsen via de Greenway route.
Starten bij de plek waar ons event was, dus een klein stukje fietsen vanaf Claire haar huis.
Voordat we er waren hebben we nog een paar andere caches kunnen vinden, Tsja.  Nu we er toch zijn....
Tour de GreenwayDe route was best bijzonder. Je rijdt dwars door Minneapolis,  maar je merkt er niets van.  Een kaarsrecht fietspad van een paar kilometer, (5 1/2 mile). Om de zoveel mater passeerden we een brug die de wijken verbond. Ook om de zoveel bruggen een stijl pad naar boven. Deze hebben we meerdere keren bestegen daar er een cache lag. Ook op de route was het vaak lastig zoeken. Al met al best succesvol geweest.

Monique kan de boom in Klim en klauterwerk, slim speurwerk, kijken en zoeken met meestal een vondst als resultaat. Aan het einde van de dag telden we 54 founds op 30 km fietsen. Helaas ook een aantal dnf. Heuveltje op en heel snel weer beneden. De spieren zijn aan het einde van de dag goed voelbaar.
Een heerlijke fietsdag met volop zon en aangename temperatuur., welke afgesloten werd met een bezoek aan een pizzaria. Het smaakt bijna naar meer als het niet zoveel geweest was. Met de doggybag naar Claire toe die uitgeteld op de bank zat na een dag hard werken...
Morgen gaan we Claire opzoeken die ons zal rondleiden op haar werk, de universiteit.  Spannend en  een trots gevoel tegelijk. Tot morgen...

Puntje bij Cedarlake

1. Opa en Oma Segijn:
    2 mei 2018
    Mooie foto van die bruggen. Fijn dat jullie het leuk hebben. Ik ben benieuwd hoe het was, de rondleiding op de universiteit. Zeker om trots op te zijn. Hier is het op het ogenblik ook zonnig en in het weekend schijnt het warmer te worden. Tot morgen. Hier is het kwart over elf dus jullie slapen, denk ik. Prettige dag. Groetjes pa en ma.