Minneapolis, 29 april 2018.

29 april 2018 - Minneapolis, Minnesota, Verenigde Staten

Dag 3 : "play ball"

Monique en snoopy twins

Vandaag een kort blogje, gelijk de nachtrust. De jetlag duurt nog even zo te voelen. Toch gaat het steeds beter en komt het ritme op gang. Veel op het licht reageren en met Claire meedoen.
In de ochtend rustig aan. Heerlijk ontbeten, omdat Claire zeer machtige lekkere pannenkoeken heeft gebakken. Met de maag stevig gevuld de fietsen voorbereid om naar het stadion Target field te fietsen. Ongeveer een kwartiertje verderop. Onderweg nog een cache gevonden, zodat de dag al compleet was.
Het enorme stadion werd al druk bezocht met allerlei leeftijden. De meeste mensen hadden of een pet of een t shirt met de naam van de thuisploeg , t.w. Twins.
Wij zaten op de derde ring met prachtig uitzicht op het honkbalveld. Vlak achter de plaat en zicht op de grote schermen waarop allerlei informatie te lezen was. Welke speler aan de beurt was met zijn slag gemiddelde, geboorte stad / land, enz.
Het volkslied werd bijna door iedereen staand meegezongen, inclusief het grote basisschoolkoor en de vlag werd gehesen door een oorlogsveteraan. Respect werd getoond.
Let's play ball
Elke inning scoorde de Reds en al gauw stonden de Twins op grote achterstand. Toch was het geheel leuk om mee te maken, de wedstrijd, de hotdog, de filmpjes, de kiss camera,  de spelletjes e.d. Van zelfs een huwelijksaanzoek waren we getuigen.
Eindstand 2-8.
Iedereen ging daarna gezellig uiteen. Tsjee, daar kunnen heel wat voetbalsupporters in Nederland wat van leren. Totaal alleen met de eigen club bezig en hele families waren samen gezellig uit.
Na de wedstrijd huiswaarts gefietst met natuurllijk toch nog een tweede cache.
Claire aan het koken geslagen en al genietend van de geuren en smaak de vegetarische pasta verorberd.
Morgen is ons zelf georganiseerde event waarvoor zich een tiental plaatselijke geocachers  hebben aangemeld. Leuk vooruitzicht.

Overzicht Target field

1. Opa en Oma Segijn:
    30 april 2018
    Leuk verhaal en dan het event. Dat je dat al in Nederland kunt organiseren. Ja toch? Dat begrijp ik toch goed? Veel plezier vandaag weer en goede vangst.