Minneapolis, 28 april 2018

28 april 2018 - Minneapolis, Minnesota, Verenigde Staten

Dag 2: "Pussycat "
Na een heerlijke nachtrust, ( wel plaatselijke tijd 05.00 u wakker), fris aan ontbijt en klaar om de stad in te gaan.
Een korte wandeling over een giga loop/fietsbrug bracht ons in de Mill wijk. De Mississipi stroomde vol overgave en zorgt zo voor voldoende energie.
Ik snap wel dat de Limburgse popgroep hier een liedje over heeft gemaakt, dat nu nog steeds in mijn hoofd rond zingt.
Halverwege even gestopt voor wat foto's en het lezen van het informatie bord. De antwoorden werden gevonden voor de earthcache. YES,  een smiley erbij. Door naar de volgende cache aan het einde van deze lange brug over de snel stromende rivier.
Hopen sneeuw lagen  nog als getuige van de winter, terwijl het warme zonnetje ons deed verwarmen. De locals liepen in T-shirt,  teenslippers en meer zomerse kledij. . Wij hadden diverse laagjes aan in verband met de lage temperatuur.
Leuk om al wandelend een stukje Minneapolis te ontdekken en tegelijk wat caches te vinden. Mede dankzij Claire vlotte dit goed. Het aantal kilometers vlogen voorbij waardoor de vermoeidheid zich ook aandiende. Een lunchplek gevonden en heerlijk gegeten. Nog twee caches  om het af te leren en tegelijk richting huis te wandelen. We moesten op tijd terug zijn, want collega Mark zou een fiets komen brengen voor ons.  Het bleek dat hij ineens twee fietsen bij zich had, waardoor wij van de week als Claire aan het werk is,  de stad en omgeving sneller en uitgebreider kunnen bewonderen en van smileys voorzien door de gevonden caches.
Heerlijk zonnig warm weer was voelbaar, zodat wij ook even in de betonnen tuin hebben kunnen genieten.
Morgen staat er een honkbal wedstrijd op het programma. Wellicht worden we gespot door de kiss camera of vangen wij de home run. .. wij zullen het zien...

1. Opa en Oma Segijn:
    29 april 2018
    Leuk, zo snel een verhaaltje. Jullie zijn wel actief. Geen Jetlag? Morgen er op uit met de fiets. Wij kijken weer uit naar het volgende verslag/verhaal. Veel plezier.